fredag 13. november 2009

Första amaryllisen och stämningen är fullbordad!

Hej på er alla Goa människor. Tack för alla fina och värmande kommentarer igår, blev jätte glad. Idag har jag bara umgåtts och myst massor med mina kära föräldrar. Vi har tagit en liten shoppingrunda på stan, och bara haft det trevligt. Ikväll blir det Idol och god middag och ett glas vin. Tänk, när man var liten var det jag och mina systrar som blev så omhändertagna och ompysslade för att inte tala om bortskämnda (på ett bra sätt), och nu när man är vuxen, kan man få ta igen allt det där, och skämma bort dem och bara göra så att de ska ha det så bra som möjligt. Det är en skön känsla i hjärtat. Måste bara visa vilken underbar liten gåva vi fick igår. Den kommer slå ut lagom till advent, och det bästa av allt är att den är VIT.


Ta hand om er själva och era nära och kära. Njut av att helgen är här, och alla härliga julförberedelser som man nu lite smått kan börja med. Stor Kram Från Mig Till Er Alla!