lørdag 7. november 2009

Vitaboet fyller tre veckor!

Hej på er alla underbara läsare. Vill börja detta inlägget med att skriva några rader till er alla som är så söta och läser min relativt nystartade blogg. Har bloggat i flera år. Men aldrig har det kännts så bra som det gör med denna blogg. Inredning, eller VIT inredning som har blivit mitt kall, är den röda tråden här hos VITABOET, och det som är så fruktansvärt kul är att jag delar det intresset med så många av Er, därför kan vi inspirera varandra så mycket, och dela med oss av allt. Och det är det jag känner att jag vill Skriva till er. Tack för att Ni är så duktiga och visar så många fina ideér och är sånna fantastiska inspiratörer. Ett stort tack till er också såklart, för att ni Faktiskt kommer in hit till just MIG, och läser och lämnar små spår efter er. Det är helt otroligt hur mycket det betyder, ni är UNDERBARA.

Och så till dagens otroliga TUR. Svärmor och svärfar har varit här på fika ikväll. Och när de skulle gå, så bestämde vi oss för att följa dem en bit, och visa IKEAS julmarknad, som jag skrev om häromdagen. Tyvärr hade den slagit igen och de höll på att plocka bort allt. Men, nu till det bästa. På marken i hela parken, låg ju allt granris kvar, med allt julpynt. Ta allt ni vill ha säger en kvinna som står och sopar. Tror ni att jag och svärmor blev helt galna eller?. Hem kom vi med en hel matkasse fylld med vackert julpynt i vitt, rött och silver, och en bamsestor bunt med vackert granris. Sånna dagar blir man bra lycklig ni. Nu kan jag knappt bärga mig till att börja göra vackra arrangemang och kransar.

Tusen tack till svärföräldrarna också för den fina Bröllopstidningen vi fick. Den ska lusläsas om och om igen. Det är inte lång tid kvar nu tills jag blir Fru Bø. Dessutom inhandlades nyaste nummret utav Vakre Hjem, så den ska bläddras i ikväll kan jag lova.
Kulor, hjärtan och halmfigurer, så dekorativt.

Halmbockar, det är jul för mig.

Tänk att bara få allt detta. Känner mig riktigt bortskämd.

Nu vill jag önska Alla fina själar där ute, en underbar Lördagskväll.
Stor Kram Camilla.