torsdag 14. januar 2010

Målarstuga!

Hej på er. Idag har jag haft en liten målarstuga här hemma. Hade en del ting som skulle målas, och eftersom jag köpte färg i går, tänkte jag passa på idag när jag hade lite tid över. Den lilla hyllan är klar, men ska sätta din knoppar och handdtag från Lisbeth Dahl, men det ska jag göra i morgon, så då visar jag hyllan i morgon. Men Krittavlan och den lilla trälådan är helt klara. Märker direkt att jag verkligen föredrar allt i vitt, tyckte lådan var fin innan i sin mörka bruna färg, men känns inte helt rätt hemma hos mig bara, så jag är helnöjd.

Före:

Efter:


Igår bokade vi vår bröllopsresa och en del av de sista sakerna inför bröllopet. Det är en helt enormt underbar känsla man går med i magen nu innan den stora dagen kommer, nästan så man får nypa sig lite i armen för att förstå vad som händer. Om ni e nyfikna på vart resan går på vår "honeymoon" kan jag säga att det nog blir nog en hel del hula hula dans:).

Ha en underbar kväll mina fina bloggvänner, och min kära familj som läser bloggen. Stor kram Camilla.