tirsdag 19. januar 2010

Men en enkel tulipan

Hej på Er. De sista dagarna har det inte hänt så mycket så jag har inte haft så mycket att blogga om, men det kan var lite skönt det också, att bara ta dagen som den kommer. Idag har jag köpt vackra tulpaner till mig och min sambo, ibland tycker jag att vi tjejer kan överraska våra män med blommor också, det uppskattas även hos männen:). Tycker verkligen om den här tiden nu när man känner hur man börja längta efter våren och när man får börja ta in våren i hemmet, med alla vackra blommor osv. I morgon ska jag och en kompis först gå en långpromenad på morgonen och sen fika hemma hos mig. Efter det ska jag en tur på loppis, det kliar i fingrarna efter loppisfynd, speciellt efter att ha läst alla era fina bloggar om era fina loppisting.

De här vackra blommorna hade jag sen innan, verkligen ihärdiga. Detta är tredje veckan vi har dem nu.

Dagens köp. Mixade tulpaner. På den här bilden fick jag med mig både tulpanerna, spegeln och hyllan på väggen som ni ser i spegelbilden *fniss*.

Önskar alla en fin kväll vidare. Kramar Camilla