mandag 25. januar 2010

Nytt fast gammalt matbord!

Hej på Er kära vänner. Då var det ny vecka igen, och helgen gick som vanligt alldeles för fort. Idag har jag hållt på som en galning hemma, för att rota fram vårt gamla matbord i boden, och det var inte det lättaste kan jag säga. Efter diverse brottningsmatcher med kartonger och dammråttor så var alla delar till bordet äntligen ute och jag kunde påbörja min lilla makeover i vardagsrummet. Nu står det där min lilla pynhörna var förut, så det lilla bordet fick åka ner i boden i stället. Det känns mycket mer som en matdel nu i rummet, och jag tycker det blev jätte fint. Nu kan vi faktiskt sitta där och äta middag om vi vill ibland, eller bara ha det som ett extrabord när man bloggar osv. Eller så får det bara stå där och vara fint.


Såg efter att jag tagit bilderna, att duken behövde strykas mer och låg snett. Så det fick jag ändra på, men orkade inte ta nya bilder, hoppas ni ser helheten trots lite veck och sneda kanter på duken:).

Ha en jätte fin eftermiddag alla! Kram Camilla.