fredag 8. januar 2010

Vita blommor och helgmys!

Hej alla fina där ute. Då har denna veckan också gått mot sitt slut, eller i alla fall nästan, och helgen är här. Så underbart det känns. Idag har jag spenderat eftermiddagen med att städa. Har torkat och skurat och nu luktar det såpa så gott som överallt, det var ett tag sen man gjorde det så noggrannt.

Köket fick sig ett litet upp-piff med lite blommor. Så nu känns det riktigt vårigt där. Mitt vaxpapper kom ju väl till pass nu också.




Ikväll ska vi bara mysa hemma med tv och god mat. Var länge sen vi hade en sån kväll nu, när det har varit jul och nyår och resor osv. Så vi njuter idag.

Bröllopsplaneringen fortsätter. Nu är det viktigaste bokat. Kyrka, fotograf, frisör, bröllopsresa(nästan klart i allafall) och så återstår många detaljer men som vi har deadline på ganska snarast. Min klänning vet jag vart jag ska köpa, men inte helt vilken det blir. Åh som vi längtar. Tack för alla fina kommentarer jag fick när jag berättade om bröllopet. Det är ju en viktig dag i ens liv, och många vet ju hur underbart det känns.

Min mamma fyller år idag, så jag vill skriva Grattis till dig lilla mamma, Jag Älskar dig!

Ha en underbar kväll. Kram Camilla.