fredag 12. februar 2010

Alla ♥ ♥ ♥ dag!


Då var helgen här, och alla hjärtans dag är nära nu. För mig betyder den dagen lite extra mycket, för det var den dagen jag och min kära hade vår första date för ett antal år sedan. Dagen till ära har jag inhandlat godis. Och vad passar bättre till denna romantikens helg än pussmunnar och gelehjärtan?



Jag var nere i boden och rotade fram dessa underbara rosenfat från Ib Laursen, som jag aldrig använt. Tänk att jag har två så fina fat som inte ens var uppackade ur sin kartong. Ser det inte smaskigt ut?



Vita tulpaner är så vackra, får inte nog av dessa vita skatter.



Den här helgen ska vi ha massa tända ljus, så det har jag fyllt på idag i min vita urna.


Bordet i vardagsrummet behövde en härlig bukett med vita rosor tyckte jag.



Det andra rosfatet får stå i köket med mina brickor och bara vara fin, det går det också.

Nu vill jag önska alla en UNDERBAR helg. Njut och ta vara på varandra.

Skulle vilja passa på, en sån här tid när det är mycket hjärtan och kärlek, att ge er läsare, som lämnar så fina avtryck och läser min blogg, ett varsitt ♥. Tack för att ni finns.

En liten läsarfråga har jag också. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska fortsätta med stora bilder, eller om jag ska gå tillbaka till små klickbara bilder. Vad säger ni? Vad är bäst att läsa och titta på för er som läser? Ni får hjälpa mig lite:).

Stora kramar Camilla.