mandag 29. mars 2010

Vår i Vitaboet



Idag har det blivit lite vår hemma i Vita boet. Jag har piffat till det lite i vardagsrummet med mitt quiltade överkast i soffan, planterat om lite blommor och flyttat runt lite. Det luktar gott av skurmedel och jag njuter av att ha det rent och friskt runt omkring mig.



Här är det nu skönt att slå sig ner och läsa mina nya magasin som får ligga framme som ögongodis.




På min lilla kökshylla har jag satt små söta krukor och mitt dokument.



Jag har även gjort det fint i min tvätthörna. Det ska vara mysigt där tycker jag.





Efter påsk ska jag börja så lite fröer, byta gardiner och sängkläder och göra om lite i köket. Längtar verkligen. Har ni sått era fröer? Ska bli spännande att se vad det är alla har sått sen när det blommar för fullt.

Nu ska jag fortsätta här. Njut av dagen mina vänner.

Kramar Camilla.