tirsdag 20. april 2010

Banankaka



Idag gjorde jag en banankaka. Hade massa bananer hemma, som var inne på sista refrängen. Så istället för att kasta dem så slog jag ihop den här kakan. Himmelsk. Tyvärr åkte nästan hela ner i frysen, men då har jag något smarrigt att bjuda på när vi får gäster. Idag har jag varit och sett på bröllopsklänningar...Mer info om detta kommer, för den som vill. Det är många som har skrivit att ni tycker det är kul med lite detaljer om bröllopet, så det tänkte jag bjuda er på så småningom.

Ett tips. Banankakan jag bakade, gjorde jag av Leilas recept på mazarintårta (den jag bakade häromdagen), och så adderade jag bara tre mosade banener, lätt som en plätt och jätte smarrig. Receptet finns på recept.nu

Nu ska jag ta tag i lite papper som ligger här hemma...Önskar er en strålande Dag.
Kramar Camilla