torsdag 27. mai 2010

A little flower makes me smile

Då var jag tillbaka i Oslo igen. Skönt att vara hemma igen. När jag kom hem med tåget igår kväll väntade en söt sambo på mig med ett nystädat hem och en god middag. Han är min prins.

Nu har det varit full rulle ganska länge. Min syster och systerdotter var på besök, sen mamma och pappa och sen min kusin. Och sen åkte jag hem till Sverige i en vecka. Men nu börjar vi närma oss den stora dagen. Nu är det bara 6 dagar tills vi reser dit vi ska gifta oss, och 10 dagar till bröllopet. Sen väntar Hawaii i tre veckor. De här sista dagarna går åt till att packa, planera det sista och se till att allt är är perfekt på dagen med stort D.

Nu när jag var hemma i Sverige åkte vi till en butik som heter House of Norrköping. Där hittade jag en ny jätte fin serie från SIA.

Jätte söt kakburk med lock från SIA.

Små vaser från SIA.



A little creme or milk perhaps. Gräddsnipa från SIA.

Kaffekoppar med mönster.

Liten skopa till saltet.


Kökshanddukar för 29 kr styck.

Hoppas att alla ni som läser min blogg har det jätte bra och njuter av försommaren. Tänk att det inte är många veckor till midsommar. Dock kommer den firas lite längre bort i år.

Kram Camilla