onsdag 12. mai 2010

Längtan efter att få inreda ett barnrum

Man vet ju aldrig när. Men att jag ska inreda ett barnrum en gång i tiden, det är jag säker på. Älskar att sitta och leta och titta runt på nätet efter fina saker till barn, och nu när jag är moster också, är det ju extra roligt. Jag vet precis vad jag vill ha och vad jag vill köpa en gång i tiden när det är tid för det. Har frågat om lov att låna lite bilder, så här kommer en liten bildkavalkad på hur mitt framtida bebisrum ska se ut, snacka om att jag längtar till att få sätta upp puderrosa gardiner, sy små kuddar och bakverk och lägga dit nytvättade små sängkläder. Sydde faktiskt barnkläder i skolan som liten, kanske blir en ny hobby. Nu får ni inte missförstå och tro att det är time för bebis, nej då. Det är bara drömmar!



"Lotta på bråkmakargatangris" från Ellis Corner.



Helt undebar Sebrasäng från Ett hus i vitt.


Tallrikshylla, el kanske till små böcker från Ett hus i vitt.

Nu ska jag fortsätta drömma mig bort, och hämta en kopp kaffe. Bilderna har jag lånat av de underbara butikerna Ellis Corner och Ett hus i vitt. Tack för lånet!

Kram Camilla.