torsdag 6. mai 2010

Min vita fluffiga dröm

Själv älskar jag att läsa om folks bröllop, all planering och allt kul man måste göra för att få sin dag så perfekt som man vill ha den. Tänkte att det kunde vara kul att dela med mig lite av vårt bröllop, nu är det bara dagar kvar. Hoppas ni tycker det är lite kul. Kan ju inte visa hela klänningen eftersom min kära blivande make, läser min blogg flitigt, och han får ju inte se den innan, men en liten tjuvkik kan jag bjuda på. Ni kan säkert tänka er resten *ler*. Skorna är köpta också, så nu är det bara en tiara som fattas, och har hittat den också, bara inte köpt den. Eftersom klänningen var en riktigt dyrgrip, trots en bra rabatt, så fick skorna gå ner lite i budgeten, därför blev jag överlyckling när jag hittade dessa skönheter till ett bra pris, och som också är supersköna. Man ska ju gå i dem i en hel dag.


Min älskade brudklänning.



Ikväll ska jag hämta ut ett litet paket på ICA, ni får se i morgon.

Stor kram Camilla.