onsdag 25. august 2010

Blomstrande pelargoner

Hej på er. Redan onsdag och halvtid på veckan. Just nu är det jobb, jobb och åter jobb, men jag trivs så otroligt bra att det gör ingenting att det mest blir det en period framöver:). I söndags var vi på middag hos mina svärföräldrar som haft hand om alla våra blommor under sommaren. Åh så fina de var och som de hade växt. Nu har jag mina älskade perlargoner hemma igen, det spörs hur länge se står såhär fina inomhus i ett stekhett fönster när de stått ute hela sommaren, men det återstår att se. Olivträdet hade också blivit enormt stort, får se om det kommer några ätbara oliver såsmåningom.



Pelargonen är verkligen min favoritblomma, finns det någon vackrare? Passar så fint till min lilla samling av Sturehofskrukor.



Önskar er en fin fortsatt vecka.

Kram Camilla