mandag 25. oktober 2010

Piedestalen ♥


Hej på er. Då var det måndag igen. Helgen gick fort förbi, men tiden går ju som bekant fort när man har roligt. Mamma och pappa åkte hem tidigt i morse. Vi har haft en fantastisk helg tillsammans. Tagit igen all tid vi inte har sett varandra på. Att det ibland går 1 eller ibland 2 eller mer, månader mellan gångerna vi ses kan för vissa verka helt förfärligt, och det är det ju på ett sätt, speciellt då jag är en riktig mamma och pappagris och dom är och alltid har varit mina bästa vänner, men jag kan bara säga det att vår lelation är så otroligt fin nu när vi bor långt från varandra för man värdesätter varandra så otroligt mycket, kanske mer än om man ser varandra flera gånger i veckan. Tack för en fin helg mamma och pappa. Jag älskar er .

Fick ju som jag skrev i lördags så mycket fina presenter av mor och far, men dom hade även med sig en släktklenod som var till mig. Den står så fin i hallen, piedestalen, och att den är egentillverkad för ca 50 år sedan gör ju inte saken sämre direkt. TACK!

Nu är det dags att ta på sig förklädet och gör kasslergratäng.

Njut av dagen!