søndag 3. oktober 2010

Söndagsfikat

God kväll på er. Helgen gick som vanligt fort förbi, men vi har verkligen BARA slappat, så det har varit underbart. Nu ska vi beställa hem lite god mat, brukar unna oss det sånna här slapparhelger, och innan så har vi fikat gott söndagsfika.

I morrn jobbar jag bara några timmar, skönt. Och resten av veckan blir ganska slapp den också, eftersom det är höstlov och alla barn och lärare är borta från skolan då, och vi i administrationen får jobba lite ostört:).



Här är fikat från idag. Älskar att jag har så många fina små detaljer, som kan göra en liten fikastund så mycket finare och roligare.



Tekoppar från House of Norrköping, Te som smakar godis från Annalunda Ting, Smörbytta från Julias vita drömmar.

Idag har jag förresten suttit och kikat runt på alla internetbutiker på julinredning, åh så mycket fint det finns. Känner jag mig själv rätt, trillar det ner några avier i brevisen snarast:).

Kram på Er!