lørdag 6. november 2010

Lördagsmys och fårikål ♥







Då var det helg igen! Underbart eller hur? Idag har vi varit ute och fart. Vi har shoppat, varit på husvisning vilket var en hit och handlat lite gott till kvällen. Nu sitter vi och väntar på att maten ska bli klar som maken lagat. Det blir fårikål, det godaste som finns. Tänk om jag inte hade flyttat till Norge, då hade jag gått miste om denna underbara mat. Idag tog jag lite bilder på byrån i sovrummet. Var så mysigt ljus där nere. Köpte den söta lilla blomman idag, och mina pastellfärgade strutar från SIA längtar jag efter att få hänga i granen.

För er som kanske undrar, eftersom jag sällan tar bilder på hela rum, så bor vi i en lägenhet på 2 våningar där allt är öppet. Bara öppen planlösning, vi har inga dörrar. Det gör det svårt att visa helhetsbilder för allt flyter liksom samman. Jag längtar så till hus att jag nästan spricker, ni som bor i hus vet väl vad jag menar ♥.


Nu fortsätter vi myset här, gör det ni också!