fredag 25. februar 2011

Bokrean ♥

Då var det äntligen fredag och helgen kan börja. Fredagar är något speciellt, då har man slitet en hel vecka och gjort sig förtjänt av ett par dagars ledighet. Det är något jag uppskattar massor, att både jag och maken jobbar vardagar, och har ett 8-4 jobb, det passar oss väldigt bra och då har vi alltid lediga helger tillsammans, det älskar jag.

Här är det packning och renovering som gäller. Nu har vi nytt golv på undervåningen och nästa vecka ska vi måla. Jag har packat varje dag hela veckan, så nu är det bara en stor bod kvar, sen är vi helt klara. På söndag kommer en flyttfirma och kör ut allt till nya huset. Sen är det dags att styla hemma i lägenheten, med det lilla som är kvar hemma nu, och så kommer mäklare och så börjar process "sälja lägenheten. Vi räknar med att flytta in i huset i april, ska bli så spännande.

Nu har ju bokrean satt igång, och jag har fyndat. Snart dimper det ned lite böcker i brevlådan. Både till mig själv och lite presenter, mysigt.

Har bla köpt Pluras kokbok, jag älskar Plura. Dessutom gillar jag Anna Örnberg. Så denna boken klickades också hem.




Önskar er en underbar fredagskväll. Mys och njut! Kram