fredag 29. april 2011

Sommarkänslorna spritter i kroppen ♥

Hej finaste ni!

Då var det fredagskväll igen. Underbart, visst? Vi har njutit av solen på terassen hela eftermiddagen och kvällen. Graderna har hållt sig runt 25 hela dagen lång, det är ju nästan så man inte tror det är sant. Men jag har inte bara suttit still. Skulle ju måla planteringsbordet när det var monterat, men hejdade mig i sista sekund. Vet i tusan om jag ska låta det vara i träfärgen, tycker det bryter av lite fint mot allt vitt. Vad tycker ni? Jag har i alla fall pyntat och pysslat lite, och njutit av varje sekund. Vart efter ska jag köpa fina krokar och hängare till sidorna också, blir bra tror jag.

Planteringsbord med ♥ dekor



Letade fram lite fina saker jag hade i närheten ♥







Så vackra små penseer ♥





Den här kannan köpte jag för flera år sedan. Äntligen får jag användning för den nu ♥



Nu är det lite tv mys, sedan nannar vi nog kudden. Den här värmen tar musten ur en, thihi ♥

Kramis