søndag 22. mai 2011

Liten titt in i skänken ♥



God kväll på er kära ni!

Söndag igen och helgen går mot sitt slut. Så fort det går ni, alldeles för fort.
Men snart är det fredag igen och helgen är tillbaka.

Idag visar jag er en litet kik in i skänken jag fick köpa av de förra ägarna.Den ska målas vit i sommar vilket kommer bli så fint. Där i står en mycket kär liten klenod, nämligen en rosservis. Den är så söt och jag riktigt njuter av att bara öppna skåpet och titta på den.



Ett annat litet skåp jag också tycker vädigt mycket om är vårt nyckelskåp som sitter mellan hallen och rummet där nere. Där hänger än så länge bara mina fina gamla nycklar som pynt.

Alla rum nere i huset är vita så det är ett väldigt skönt ljus som strömmar där.







Ha en fin söndagkväll och en kalasbra vecka!

Varma hälsningar ♥