onsdag 27. juli 2011

Sovrummet börjar ta form ♥









Nu börjar äntligen vårt sovrum ta form. Igår hittade vi nattborden med stort N. Jag hittade dom längst ner i ett hörn i en möbelbutik och skrek till av lycka. Ibland har man en tanke i huvudet om hur man vill att något ska se ut, och det här var verkligen så. Vi har letat sängbord nu i snart ett halvt år utan lycka, så i går när jag minst anade det stod de bara där, till reduserat pris dessutom, det är lycka!

Vi tog en tripp till Ikea också, där knoppbrädorna var en del av det som shoppades. Passar mycket bra i ett vitt sovrum tycker jag och är helt perfekta för en pysseltok som mig som ändrar om och hänger upp nya saker hela tiden, dessutom är det kul och fint att kunna hänga fina kläder på en galge i sovrummet.

Nu fattas sängklampor, en mysig och varm matta, nya gardiner samt tavlor och nåt annat fint att sätta på väggarna. Ser ni förresten skillnaden från gamla bilder på sovrummets väggar och lister? Jag tar åt mig äran för det jobbet, målade i tre dagar:).

Hoppas ni alla mår gott och har det skönt. Här har vi fortfarande semester vilket är helt ljuvligt.

Ps. Alla bilder är som vanligt klickbara om ni vill kika lite närmre.