tirsdag 5. juli 2011

Stolsdynor från Nyblom & Kollèn





Hej mina vänner.

Kikar in en sväng på bloggen idag. Hoppas att ni alla har det underbart på semestern och njuter av allt det goda som är nu!

Själv har jag nu haft min efterlängtade vecka i Sverige tillsammans med min familj. Vi har gjort allt det där jag längtade så till. Pratat om allt man missat, grillat, shoppat och myst. Tänk vilken glädje mina små syskonbarn ger då. Att vara moster till de små gullen betyder allt för mig.

En butik som jag alltid besöker när jag är hemma är Inredet i Valdermarsvik. Där shoppade jag loss, bla stolsdynor från Nyblom & Kollèn till köksstolarna. Blev så otroligt fint till våra vita stolar. Fixade lite med detta igår och knipsade några bilder.

Nu fortsätter semestern. Vi ska bla bila i Danmark. Härligt!

Ta hand om Er!