søndag 25. september 2011

Orangea toner och bloggerskan herself...


Hejsan hoppsan!

Jösses vilken höstdag. Det blåser kalla vindar. Himlen är sådär gråmurrig och man bara känner och förstår att sommaren är över. Underbart om du frågar mig:). Den här höstbuketten var en av dom jag fick av maken i fredags, den tillsammans med en korg äpplen på matsalsbordet, ger signaler om att hösten är här!!!

Idag har jag målat räckverket på terassen runt hela huset, det tog sin tid men är nu färdigt. Måste väl säga att det är en sån där sak med hus, som kanske inte är så jätte kul att göra, men när det är klart och man ser skillnaden, då är det minsann kul.


Idag tar jag mod till mig att visa några bilder av mig själv. Bloggerskan i egen hög person. Det tillhör inte vanligheterna och kommer inte göra det heller. Och som ni ser är det inga närbilder på hela mig, det gillar jag inte. Men har en sådan megasöt ny topp från Lindex, plus att jag för första gången på 1,5 år ser normal ut i håret, kan det kanske vara kul med några egopix på moi:).


Ta hand om er alla där ute och tack för titten. I morrn börjar ny vecka och nya tag.

Vi hörs väl i veckan??