fredag 9. september 2011

Sommarens/Höstens kanske sista bukett ♥


Jösses amalia så fort veckorna går. Varje gång jag ska skriva en inlägg så har det helt plötsligt gått en hel vecka sedan sist och det är en ny helg framför en. Underbart!

Det är inte det att jag inte tycker det är kul att blogga, men dagarna bara flyr och det blir helt omedvetet små bloggpausar, ni känner väl igen er?

Här hemma är det murtrappan som är under renovering just nu, nästan klart dessutom. Annars är det småfix här och där som alltid när man bor i hus.

Idag när jag kom hem plockade jag årets "tror jag" sista bukett blommor i trädgården;(. Det kändes riktigt vedmodigt måste jag säga. Men vacker blev den. Maken fick bli med på ett hörn också in action med trappen.

I morgon ska vi på en liten shoppingtur på förmiddagen. Många födelsedagar just nu i familjen, samt dop. Presenter är det roligaste som finns.

Efter det blir det lite trädgårdspyssel och en fika i solen som har lovat att titta fram igen i morgon. För ett par dagar sedan hade vi storm här, ruskigt tycker jag, medans maken, väderexpert som han är tyckte det var askul såklart, samma med åska, fy säger jag, men han står glad i fönstret och beskådar, haha!

En skön helg får ni ha nu, så hörs vi snart igen....