lørdag 21. januar 2012

Nya stolsöverdrag


Lördag förmiddag, underbart!

Jag har köpt nya stolsöverdrag till matsalen, och nu känns det så mycket finare. Dom vi hade innan, (kolla på gamla bilder av matsalen så ser ni vad jag menar) var bara 3-sidig volang på så man såg ju alltid tyget som är på stolen under på baksidan liksom, inte så snyggt. (Dock är stolarna jätte vackra som dom är också, men rött är inte helt min stil;)). Nu har jag då köpt nya med 4-sidig volang från Nyblom & Kollèn och jag är så nöjd. Passade också på att köpa nya innerkuddar billigt på Ellos, så det är därför sittdynorna ser så fluffiga ut och volangen går ju inte ner lika mycket som dom ska göra, men det ska vi nog snart kunna ordna, får sitta ned dom lite, haha.


 Mitt köksprojekt startar idag, så nu är det ut på en liten shoppingrunda...Dock inte den roligaste shoppingen, men resultatet hoppas jag ska bli lite roligare:). Här snöar det exrtemt mycket idag och har gjort hela natten. Mysigt såklart, men hade nog önskat att det var nog med snö nu.

Ha en underbar lördag mina vänner!!