torsdag 8. mars 2012

Grattis alla kvinnor


Idag vill jag säga GRATTIS till alla kvinnor. Idag är det vår dag, när vi ska vara lite extra stolta över att vara kvinna. Jag vill ge var och en av er, en stor bukett rosor och en kram. Jag har köpt min allra första kanin, och tycker hon är helt bedårande. Ser framför mig att det här inte blir min första och sista:).


Se hennes lilla sko, så urgulligt ♥


Hon sitter här på kontoret och håller mig sällskap just nu! Sedan ska hon få flytta in på mitt pysselrum tillsammans med massa annat fint. Men det dröjer, så hon får bo här tills vidare:). Alla ni som har barn, måste ju älska Mailegs kaniner och andra fina saker också för den delen? Känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna hålla fingrarna i styr i framtiden:).


Från min lilla kanin och mig, rosor till er alla vackra kvinnor ♥