tirsdag 6. mars 2012

Ni som gillar min blogg, vill ni hjälpa mig lite?

Jag är med i Ellos stora tävling som pågår just nu.  Priset är ett presentkort på 5000 kr att shoppa för på Ellos. Jag har alltid tyckt väldigt mycket om denna katalog/nätbutik och beställer ofta därifrån. Jag tycker att de har bra priser, bra kvalitet och så är det så enkelt att shoppa där. Jag skulle använda det här presentkortet till inredning för halva presentkortet, till mitt nya pysselrum, och resten på en ny garderob. Kläderna sitter lite löst nu när man förlorat över 30 kilo:).Om ni vill, så får ni gärna gå in och lägga en liten röst på mig. Jag har två bidrag, ett som heter "Spisestuen min" (alltså mitt vardagsrum på svenska) och ett som heter "pastellkjøkken". Om ni vill lägga en liten röst på mina bidrag blir jag världens lyckligaste, och du kan göra det genom att trycka HÄR för bidrag 1, och HÄR för bidrag 2.

Tusen tack mina goa läsare!


Här är bilderna jag tävlar med.