søndag 11. mars 2012

Vinn: Jumbokopp Gerbera + kökshandduk Green gate


Nu när räknaren visar över 70000 läsare totalt, är det dags för att visa er min uppskattning och hur glad jag är att ni läser min blogg.

Någon har chansen att vinna en LJUSLILA jumbokopp från Gerbera, samt en liten kökshandduk i matchande lila med liten spetskant, från Green gate. Jag har själv jumbokopparna, och älskar dem. Perfekt till varm choklad eller helt enkelt att ha en blomma i då den är väldigt stor.

Det enda DU behöver göra för att ha chansen att vara den som får det här lilla kitet hem i brevlådan, är att skriva en kommentar på det här inlägget. Om du inte har en egen blogg som du skriver från, kan du bara skriva din mailadress i kommentaren, så jag kan kontakta dig om du vinner.

Tävlingen avslutas torsdag den 15 mars kl 21. Vinnaren dras här på bloggen.

Lycka till!




Och tusen tack för att just DU läser Vitaboet ♥