fredag 25. mai 2012

Fredagskänsla

Finfina solstolar från Plantagen som nu har kampanj på dessa:).
Hej hej!

Wow vilken sommardag...igen:). Jag tycker den första bilden visar ganska tydligt hur jag ska spendera min helg, haha. Men jag ska inte bara lata mig. Vi ska bla lägga ny kantsten runt en blomsterbädd. Om någon undrar så köpte vi stolarna på Plantagen. Vi tyckte de ljusgrå var finast och matchar vår terass väldigt fint.

Visar lite bilder från vårt ingångsparti som jag städat och pyntat lite fräsht. Jag har inte köpt några sommarblommor ännu. Har fortfarande bara mina penseer. Men snart så. Alla bilder är klickbara och blir då stora, bara så ni vet.




I vår trädgård fullkomligt svämmar det över med smultronblommor just nu, det är så vackert. Snart blir det små, söta och goda smultron.


Vad hittar ni på för skoj i helgen?

Kram