torsdag 24. mai 2012

Längtan

Tänk att det är sommar nu. Det känns ofattbart och alldeles underbart. All denna längtan man haft under många månader, och nu är den äntligen här. Idag är det 30 grader här där vi bor, det är ju inte klokt. Vi ska snart ge oss ut i trädgården och bara vara och mysa. Hantverkarna blir helt färdiga idag, så vi ska inspektera resultatet:).

Små ljuslyktor från Ellis Corner.

Mina vackra ljuslyktor är så fina. De står på mitt bord i vardagsrummet och varje gång jag går förbi tänker jag till på vad som står på. Längtan och Morgondag ♥ Viktiga ord bägge två.

Just nu längtar jag efter att ha fikagäster så jag kan få använda min nya servis jag fick av mamma och pappa när jag fyllde år. Jag har samlat under flera års tid, men hade inte koppar, fat och assietter, det har jag nu:).

Min servis heter Blå Herrgård från Fyrklövern.

Njut av denna underbara Sommardag alla fina!