fredag 29. juni 2012

Billiga krukor ala Tine K

En på spisen...
Hejsan hoppsan!!

Äntligen fredag igen, så skönt eller hur?

Sist jag var på Plantagen blev jag så glad när jag såg dessa små sötnosar. Jag har haft lust på Tine K:s små vita krukar (som nästan alla har just nu i massa olika storlekar) jätte länge, men dem är så hiskligt dyra. Så hittade jag dessa på Plantagen, för 20 kr styck, som nästan ser helt lika ut, ett hett tips...

Och en på lilla byrån:)...


Matsalen, som visats många gånger förr:)...


Har plockat en liten bukett från trädgården. Det är Jersmin, pensèer, buxbom (har massa små buskar) och så den röda söta från svärmor som spridit sig på flera meter, som jag inte minns namnet på, hihi.



Vi är klara för vår lilla utflykt i morgon, ska bli jätte mysigt:). Jag råkar veta, att denna stad vi ska till, 
har en hel del skatter (läs inredningsbutiker).

Trevlig helg alla, hoppas man får lite sol på näsan!!