onsdag 6. juni 2012

Bröllopsdag den 5 juni 2012

På ytterdörren satt jag en lapp, att han skulle följa rosorna. 

Små rosvaser längs hela huset fram till terassen.


Vår romantiska "hemmarestaurang" jag anordnat, hihi.



Dukning med vitt och lite dekoration från trädgården.





VÅR DAG för 2 år sedan ♥






Himmelskt god lingonglass. Tog mig 10 minuter att laga:).



Igår hade jag och min kära make vår andra bröllopsdag. Min överraskning till honom var som ni kan se en romantisk kväll på terassen. Jag hade förberett allt tills han kom hem, och då blev det hemmagjord tapas och rosevin till middag, och hemmagjord lingonglass till dessert, vilket var himmelskt gott så recept kommer senare här. Här satt vi till långt in på kvällen och såg solen gå ned, och pratade om bröllopsresan då vi var en månad på Hawaii:), fantastiska minnen.

Tänk att vi varit gifta i 2 år nu. Han är mitt liv