mandag 25. juni 2012

Bytur


Hej på er mina vänner!

Tack för alla fina kommentarer sista tiden. 

Sedan vi flyttade ut på landet blir det inte så mycket shopping i Oslo längre, men idag slog jag två flugor i en smäll och tog mig en shoppingrunda på Karl Johan. Den här gudomligt söta radion blev med mig hem. Valet av färg var inte speciellt svårt, ROSA är sååååå fint!!!!


Den passar i ett lantkök, och det är mysigt och lite sådär nostalgiskt med radio i köket tycker jag. Dessutom kan jag ha med den på stranden i sommar, och lyssna på den med mobilen också.


Varje gång jag är på shopping köper jag med mig lite servetter. Då har man alltid ett lager hemma. Idag blev det rosa och blå, fint till sommarens bjudningar:).


Någon mer än jag som är servett-fantast? Hihi.


Nu ska jag slå på min nya radio, koka kaffe och läsa min nya Boligdrøm, helt klart den bästa inredningstidningen enligt mig:).


Ha en fin start på nya veckan!