tirsdag 19. juni 2012

Idag kommer sommaren


Folket har talat:)

Tusen tack för tipsen. Både familj och bloggläsare ♥ Det blir balkonglådor på utsidan av terasseräcket på framsidan av huset:). Jag håller fullständigt med, och som en av kommentarerna löd, - Det blir som ett smycke på huset:). Igår köpte jag plastlådor på Biltema och nu väntas bara själva "lådorna":).


Idag visar jag hur det ser ut just nu på spiskroken Det har ju varit så kallt en period nu, och jag tänder ljus nästan varje dag . Det hör till tycker jag när åskan slår och regnet slår mot rutorna. Och ännu mysigare blir det att krypa upp i soffan med en inredningstidning också. MEN idag kommer äntligen sommaren och det är ännu bättre!!!


Blommor och massa ljus. Den vita lyktan köpte jag för 20 kr i en butik som skulle lägga ner i Danmark:).


Har tagit fram min megastora bricka fyndad på loppis och har på spelbordet. Fint med plättar i luften och alla ljusstakar på. Det börjar klia i mina loppisfingrar, har inte varit på loppis på otroligt länge. Måste verkligen ta tag i det!!!


Här har det också smugit sig in lite spets som ni ser, haha.


Nu är det 3 veckor och 3 dagar kvar tills vår semester börjar, och det känns så fantastiskt.