tirsdag 12. juni 2012

Kalla juni


Vart e sommaren egentligen? Det pendlar väldigt mycket nu tycker jag. Det är kallt och grått idag, så trist. Tur man kan få lite sommarstämning inomhus alla fall. Jag gillar mitt blåa sommarkök jätte mycket. Är det en färg som passar superbra i kök så är det blått tycker jag.


Vår stora klocka köpte vi på semestern i Danmark för ett år sedan i en lokal inredningsbutik. Nu ska vi tillbaka dit om några veckor och då blir det minst ett besök i den butiken:).


Som ni ser är dynorna inte ute på terassen i solskenet utan ligger inne på köksgolvet i väntan på solen:).


Den vackra vågen är ifrån mamma, den gör sig där med en pelargon.



Angående mitt skåp jag skrev om igår, så är nu alla hyllplan målade en gång, sen återstår en gång till samt själva stommen på skåpet x 2, så är det klart, åh jag tror det blir jätte fint!!

Ha en fin tisdag!