søndag 24. juni 2012

Ljust sovrum


Jag tycker det är så härligt att omge mig av enkla och ljusa detaljer i sovrummet om sommaren. Spetsgardiner, mårbacka och vitt överkast. Mer än så behövs inte tycker jag. Vi har många fönster i sovrummet så det är alltid ljust och mysigt här. (Men såklart har vi rullgardiner nere på natten).



Spegeldörrarna hade bruna träramar när vi flyttade in. Ganska stor förändring när jag målade allt vitt:).


Det är skönt att kunna hänga täcken ute på terassen och bara kunna gå rätt ut direkt från sovrummet:).


Love kudden är från Ellos, älskar den!



Speglvänt! Här kommer snart den fina sänggaveln jag visade i veckan. Den, plus svartvita bröllopsbilder på väggen ovan sängen, så är det nog ganska klart här inne:). Det tar tid att hitta "det rätta".



Hoppas ni haft en fin söndag!

Vi har avslutat helgen med kräftor, åhh så gott det är.

Kram Camilla