fredag 22. juni 2012

Matsalen på Midsommarafton


Tittar in och önskar er alla en fantastisk midsommarkväll. 

Jag har pysslat och gjort fint i matsalen idag och snart är det midsommaraftonsmiddag på gång här:).


Min vita kaminspegel har fått komma upp i matsalen, tyckte den gjorde sig där brevid skåpet. I den ser man andra änden av rummet där vi har tv delen:).


Vi får många fina ord om våra lampor vilket är superskoj. Det svarta bryter av fint mot det vita. Vi är verkligen nöja med att vi vågade köra på så mörka lampor, har inte ångrat en sekund. De hänger som ett smycke där över den gustavianska matmöbeln.


På tallrikshyllan har det ändrats lite, och nu står mina små koppar med fat från pip studio bla där, samt mina opalin skålar och en vit servis från min farmor.



Ha en strålande kväll!


Kramar från mig till er!!