lørdag 30. juni 2012

Mysdag i Drøbak


Hej hej!

Idag har maken och jag haft en underbar dag. Vi styrde kosar mot Drøbak tidigt i morse, och har spenderat hela dagen där på Norwegian outlet. Jösses vad vi har shoppat. Jag har köpt mer kläder än vad jag annars gör på ett år, haha. Där finns bara märkeskläder till bra priser.

Efter flera timmars shoppande åkte vi in till Drøbak centrum, där alla dessa fina bilder är tagna. 


Det var verkligen fint. Gammeldags och pittoreskt, min stil helt klart. 


Kolla in detta hus!!! Precis vid hamnen.


Åt lunch på en fiskrestaurang ute i solen, helt underbart.


Och så en liten bild på bloggerskan när vi hade kaffepaus i bilen idag:).


Nu är jag trött i benen, men går omkring med ett smil på läpparna. Det är sååå kul med en helt ny garderob:). Och eftersom jag gått ner över 30 kilo i vikt sedan i höstas, blir man ju såå glad när man kan kolla runt på "normala" storlekar och faktiskt kunna ha alla kläder man provar:).

Ha en fin kväll!