torsdag 21. juni 2012

SOMMARKVÄLL


Nu är den här!!!

Välkommen underbara sommar. Sol på näsan, brunbrända ben, pirr i magen och allt känns helt ljuvligt.


Ett par nya vimplar damp ned i brevlådan idag, jippie! En rosa till matsalen och en blå till köket.




Har satt fram den svenska flaggan tills i morgon. Det är första gången i mitt liv jag inte firar midsommar i Sverige. Men som tur är så har norrmännen sill och nubbe att köpa också, trot eller ej, haha.


Igår hade vi mina svärföräldrar på grillmiddag. Då fick vi ett Jasminträd, jag blev helt överlycklig. Det ska planteras i helgen.



Klockan är snart 22 på kvällen, solen lyser upp hela vardagsrummet och det är fortfaranda varmt ute. Man kan inte annat än att älska detta!

Tack för titten och ha en underbart mysig dag i morgon. Kommer nog ett inlägg men om inte så önskar jag er alla en FANTASTISK MIDSOMMARAFTON!