fredag 19. oktober 2012

Saknar er.

Hej på er!

Tänk att man kan sakna folk man inte känner:). Men det gör jag. Jag har varit med om något jobbigt privat, så bloggen har verkligen inte varit prioritet och blogglusten har inte existerat en gång. Men däremot saknar jag er. Jag saknar era värmande ord, jag saknar kontakten med er, och jag saknar att själv lämna kommentarer hos er andra.

Livet måste ju komma först, och när något hemskt drabbar en, måste man ju bli hel och frisk innan man sätter igång vardagen igen.

Det dröjer nog innan bloggen blir som vanligt igen, men jag känner en liten lust att dela med mig och snart är det ju JUL också, och då kommer jag nog få tillbaka blogglusten rejält hoppas vi på.

Tack för att ni läser min blogg, även att jag den legat på is nu så länge.

Stora kramar till er alla!

Lite fint vid ingången har jag alla fall gjort:).