onsdag 31. oktober 2012

Vinterpiff i vardagsrummet


Det har flyttat in några nya kuddar här hemma. Jag kunde inte hålla fingrarna i styr när dessa finingar reades ut till halv pris. Den gammelrosa runda samt de två vita med volangkant. Behövde vintra upp soffan lite.


Jag var på jakt efter en lite större mörk lykta, och tyckte den här var superfin med alla kanter.


Vi har fortfarande inte hittat några tavlor att ha över soffan. Och vårt soffbord skulle jag vilja byta ut mot ett vitt. Men det är så praktiskt och behagligt lågt, så vi behåller nog det ett tag till:). Skulle vilja ha ett vitt bord fast med träfärgad bordsskiva, gärna i lite ruff stil. Någon som har tips?



Två nya hoyabågar har tagit plats i stora fönstren i matsalen i ståtliga krukor på fot.


Gillar att ha stora växter här och de här är stora vill jag lova. 



Med det vill jag önska er en fin onsdag och sista dag i Oktober.

Tänk att i morgon går vi in i november, 
då kan man med rätt börja lite julpyssel:).