onsdag 21. november 2012

Liten uppdatering om bloggen

Hej på er!

Det här med bloggandet har ju haft sina upp och ner dagar. Just nu älskar jag att blogga och tycker det är så kul. Men jag har haft perioder där jag inte kännt för att blogga, önskat att byta blogg, göra om och få en nystart osv. Jag bytte ju blogg i våras. Ni som följde mig då vet ju att jag bloggade på Vitaboet innan i 3 år. 

Jag kände att jag saknade den delen av mitt bloggande. Så nu har jag importerat hela den bloggen (vilket syns ganska tydligt i mina kategorier haha) hoppas det inte är för svårt att hitta, ska ta en dag när jag ordnar upp kategorierna lite. Så nu kan ni läsa min blogg helt från starten i oktober 2009 tills idag november 2012. Det känns så skönt! Dessutom gick det så smidigt och bra så alla kommentarer och allt följde med så jag kan gå tillbaka och kika på era fina ord till mig genom alla år. Toppen:).

Kram på er!