torsdag 17. januar 2013

En låda fylld med kärlek


Här är min vackra förvaringslåda. I den förvarar jag alla mina brev och kort. Det är mycket känslor i den här lådan 




Jag tar fram den då och då, för att läsa alla breven, och det är både härligt och jobbigt. Att förlora en kär person, är verkligen inte lätt. Men tänk vilken tur att jag har alla brev 


Den lilla rosetten som handdtag är verkligen som grädden på moset:).


Jag sparar på alla små lappar, kort, brev, teckningar osv jag får. Det är så himla roligt att titta på ibland, är man lite deppad och behöver piggas upp så är det perfekta sättet att bli glad, att kika in i sin minneslåda, men de gångerna jag bara vill bli glad, undviker jag att läsa de känsligaste breven 

Jag vill gärna hitta mer unika fina förvaringslösningar. Har du tips på en fin låda, box eller annat?

Idag väntar middag hos svärföräldrarna i eftermiddag, ska bli mysigt.

Ha en fin torsdag!