tirsdag 22. januar 2013

En solskensdag


Tusen tack från djupet av mitt hjärta för att ni tog er tid att skriva igår. Det kändes lite konstigt när jag gick in där sent på kvällen och såg att det närmade sig 300 besökare för dagen, plus att det var 7 online just då, jag blev så nyfiken på er. Och nu känns det bättre, så tack ♡ 


Idag har solen skinit (skint?) från en klarblå himmel hela dagen och man blir så lycklig. När jag var på väg hem förut, fick jag ett glädjande besked om att jag får köpa en sak på finn mycket billigare än tänkt, den här grejen blir levererad hem till mig i morgon och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är. Min skattjakt som jag skrev om i helgen, började ju riktigt bra:). Såklart ska jag visa er också, när allt är klart! Dagen innehöll också en gofika vilket var väldigt länge sedan, så gott med en riktig bakelse. Morgondagen blir en bra dag den också, jag får nämligen middagsbesök:).

Nu kommer snart min prins hem, som jag inte sett sen söndag kväll, äntligen 

Njut av kvällen !