torsdag 3. januar 2013

Nytt år

Hej på Er!

Här njuter vi fortfarande av julledighet i fjällstugan, ljuvligt! Vi skulle ha åkt hem igår men då min kära blev sjuk igår med feber stannar vi över helgen. Det blir inte så mycket bloggande här men jag är inne mycket på instagram så där kan ni kolla om ni vill. Jag heter @camillaslantlif där.

Det är en storm på gång här på fjället,så det blir inget skidåkande idag och mannen är ju sjuk, så vi ligger här i soffan med eld i öppna spisen och ser på Tour de ski;).

Nu längtar jag efter att få plocka bort julen hemma nästa vecka och komma igång med vardag och längta efter våren. Längtar också efter att göra bloggen mer vår-fin och pyssla om den. Men nu är vi här och ska njuta av 4 härliga dagar till här!

Kollage från Instagram de senaste dagarna!



Tack för alla hälsningar här, era ord värmer mitt hjärta. 

Många kramar.