onsdag 16. januar 2013

Vänskap ♥


Jag fortsätter dagen med temat GLÄDJE. Genom bloggen och instagram har jag den sista tiden fått nya vänner. Trots att jag aldrig har mött dessa underbara tjejer, så känns det som vi har kännt varandra länge, och jag bryr mig verkligen om dem väldigt mycket. Jag längtar så tills jag får träffa ER


Merete: Läs hennes fantastiskt inspirerande  familje/interiör, vardagsblogg mitthjerte.blogspot.com

Merete och jag fann varandra genom instagram, och senare också genom våra bloggar. En underbar tjej på många sätt. Alltid positiv, kärleksfull och ett hjärta av guld. Jag blir så glad av hennes blogg där hon skriver om sitt liv med sin familj, det känns som att se tillbaka på min egna barndom, hon gör allt för sina barn och inspirerar mig varje dag. Vi klickade direkt och har både mailkontakt och skriver varje dag på instagram. Tror det kommer kännas som om vi alltid har kännt varandra den dagen vi möts. Merete du känns som min tredje syster ♥ 

Lise: Läs hennes mysiga och vackra blogg om interiör och familjeliv hverdagslykkelise.blogspot.com

Lise fann jag också på instagram. Jag kände med en gång att det här är en tjej jag inte vill mista. Hon är en varm person som får en på bra humör av sina ord och bilder. Jag kan sakna henne, fast jag aldrig har mött henne. Längtar tills vi ska ses på "riktigt". Lise påminner om min storasyster, och jag känner bara en sån glädje att jag funnit henne. En vän för livet.

Jag uppskattar alla fina ord jag får både här och på instagram från er alla där ute. Tack för att ni är så snälla mot lilla mig