torsdag 31. januar 2013

Vårsågod å slå er ned


Jag älskar att duka bordet kvällen innan gästerna kommer. Det gör jag nästan alltid. Idag kommer äntligen mamma och pappa, och då blir det god middag och lite vin såklart:). 


Allt är klart, återstår bara att laga maten ikväll, och vi ska bjuda på glutenfri ost och baconpai med en fräsch sallad och rött underbart gott vin:).


Tyvärr får vi ju inte det här ljuvliga ljuset till middagen, men mysigt med lite tända ljus och kanske elda lite i öppna spisen:).


Ska laga pajen i den rosa och ha salladen i den vita, japp blir nog bra:).


Jag har helt snöat in mig på en sång efter att vi följer programmet "hver gang vi møtes", (norska versjonen av Så mycket bättre) och den här går varm på Spotify vill jag lova, lyssna ni me, det är gåshus det!!!

Ps. Tänkte påminna varje dag om min Give away fram till tävlingen avslutas, så ni som inte har sett tävlingen kan titta in hit.Länken ligger också överst på bloggen till höger.

Önskar er en underbar dag!