tirsdag 5. februar 2013

Färger


Hej på er!

Hoppas ni haft en fin helg och en fin start på veckan. Igår åkte mamma och pappa hem efter en helg här i Norge. Som vanligt, har vi haft jätte mysigt. 


Vi var ute och shoppade lite i lördags, då var vi både på loppis och i affärer. Jag hittade några skatter, bla den här turkosa brickan, ljuvlig färg. Jag blir mer och mer glad i färger, alltså bara en liten färgklick i allt det vita. Det vita ska fortfarande vara bas, annars trivs jag inte.




Mamma hade med sig massa fint till mig. Bla den här lådan, har satt ner en liten vas med rosor. Enkelt och vackert.



Brickan är ju fin till både pynt och användning till fikat, gillar de höga kanterna:).



De hade också med sig en liten möbel till mig, som jag ska måla lite innan jag visar:). 


Ikväll ska mannen och jag äta på Indisk restaurant och gå på bio, ska bli underbart!

Ps. Glöm inte min Give away, du kan vara med och tävla HÄR. Det enda du behöver göra  är att skriva en kommentar i inlägget.

Önskar er en fin tisdag!