fredag 22. februar 2013

♡ Härliga fredag ♡


Happy fredag allesammans!!!


Jag är så klar för helg just nu. Det har varit en lång vecka, och nu ska det bli riktigt skönt med 2 dagar helt ledigt.


Ranunklarna jag köpte i tisdags slog ut igår, åhhh så ljuvliga. Tog några och satt i en kanna på mitt fina skåp.


Jag blir så glad av rosa, året om. Det sprider energi tycker jag. 


Den fina klockan har min käre make köpt i Danmark, han gillar klockor och det är han som hittat och köpt alla klockor i huset, han är duktig han min prins:).




Skåpet är fyllt med mina käraste loppisfynd:).
  


Är så förtjust i mina kammarspeglar från house doctor. Står lite överallt:).



En glimt av vardagsrummet, som ni "aldrig" sett förr, haha! Börjar känna att det är svårt att visa nya saker:).


Nu väntar jag snart hem min man, som handlat till kvällens fasta middagsrätt, taccos. Det blir i vanlig ordning det, idol och kanske ett glas rött:).

Njut av kvällen.