søndag 17. februar 2013

Inred med interiörtidningar


HAPPY SÖNDAG!!!


Vilken fin söndag att vakna upp till idag. Strålande solsken och lite snö som dalar ner. Hur mysigt som helst. Jag vaknade också upp med ett skönt #pysselsug# i magen, det är så skojigt. Upp och hoppa, fram med ideboken och så satte jag igång. 


Jag är ju galen i inredningstidningar, och gillar att använda dom i inredningen. Kom på att man kanske kunde rulla dom i glasburkar? Mycket riktigt, tog fram mina fina norgesglas och vips, en kul inredingsdetalj:).


Passande nog så hade jag ett nytt nr av Allt i hemmet med underbara färger på framsidan!



Fick ju blodad tand och ville fortsätta, så jag tog fram Bolig Drøm också:).


En liten rgklick mot det vita, tycker det blev riktigt härligt!



Jag använde ju glasburkar, men kan tänka mig det blir fint i alla möjliga typer av burkar, vaser etc. Bara fantasin som sätter gränser:).




Det får bli dagens tipselitips!
Nu ska jag njuta av söndagen med maken, först söndagsfrukost och sedan pyssel, träning, promenad, god middag och film:). Huset städade vi kl 20 igårkväll, haha så det behövs inte idag, vilket känns himla skönt nu:). 

Vad hittar ni på?