tirsdag 26. februar 2013

Interiörreportage


Idag tänkte jag berätta något skoj, jag skrev på instagram i helgen att jag skulle avslöja något kul på bloggen i veckan, och nu tänkte jag att det var dags.


Efter jul blev jag kontaktad av en journalist. Hon tillsammans med en fotograf var intresserade av att göra ett interiörreportage från vårt hus.


Nu har månaderna bara sprungit iväg och nu är det bara några dagar tills de kommer. Jag pysslar och gör fint hemma och längtar verkligen, ska bli så otroligt kul. Igår bakade jag bullar som jag ska bjuda på:).


Det som känns allra bäst med det hela är att man får uppskattning för det man gör. Jag lägger ner många timmar på interiör, blogg och instagram för det är mitt allra största intresse, och så nu när det här sker, då känner jag bara att det verkligen är så rätt, det är verkligen vad jag brinner för. Dessutom är det väldigt nervpirrigt, att man ska kunna se sitt hem i tryck i en tidning, det går inte att beskriva.


Självklart säger jag till när jag vet i vilken tidning det kom. Men det dröjer ju såklart.


Tack snälla för alla vämande ord till mig här på bloggen, det är det som gör det så kul att blogga 

Ha en fin tisdag!